Jump to content

Recommended Posts

Posted

Voglio ringraziare a nome mio e di tutto il direttivo dell'Nsci, Simonetta, la nostra grafica, che da anni ci accompagna in questa

grande avventura, fra loghi gudget e stampe, e che con il sito ha fatto un gran bel lavoro.

Grazie grazie grazie.

 

(null)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.